briesmas no ekrāna

18. dec 2010. 12:10

cirk tomer musu reklāma ir briesmīga,vien tie šausmigie roza zaķķiši ar izplestam accim un atvertām muttem ko dara ka aplipina to briesmīgo sumoista kaju un ka top uz tēvim un pēctam viņus iesuc taja batareja! šausmīgs skats,vai tulkošana man goda vards ka ar nazi latviešu valoda labi skan mēs izvelāmies labakas kafijas zirņus,bet krievu valoda mi otbirajem lučšieje zjorna-otbirajem-atņemam- nu kāpec vissu jaatņiem labak taču izveleties !bet nabaga bērni kuri vissu laiku spelejas ar netiram zeķiem tualete uz poda ar tualeta papīru-vai vīņiem patiešam vairāk nau kur speleties un nekas lābāks pat tualeta papiru nau rotaļjetu- galu gala vai tie reklāmas taisitaju galīgi stulbēņi ? bet tie kas pāsut to reklāmu?tā taču milzīga nauda? vai es viena tada kas tik sāpigi reāģe uz to stulbūmu,es gan cenšos neskatities reklāmu kautko daru taj laika kad viņu rāda bet ausis tāču neaiztaisisi,āri ja gaidi kadas programmas turpinajumu reiz pa reizej iemet aci taja teļuka un tur tādas briesmās,man kautka pec tādas reklāmas gan negrības pirkt tas durasel batarejas -a ja no turienēs izlīdis tie nenormālie zaķķi?

Atslegas vārdi: dzive38592, ekrāns0

Komentēt var tikai autorizēti lietotāji

Komentāri (2)

Gunars s. 18. dec 2010. 18:31

  Reklamē ne jau labākos preču paraugus,medikamentus pārtiku.Tā piemuļķo,lētticīgos,tie visam notic! Kur mēs Rīgā varam nopirkt rugušpienu? Jogurtu bez nekādām piedevām?

Dzēsts profils 18. dec 2010. 13:08

Otbirajem- pēc konteksta var tulkot arī- atlasām, izvēlamies- izmantojot saturam atbilstošāko tulkojumu. Par kafijas zirniem gan pasmējos- neesmu dzirdējusi to reklāmu, parasti jau runa ir par - kafijas pupiņām.Reklāmas uzdevums ir - piesaistīt uzmanību, aizķert apziņu- lai cilvēks apstātos un ieklausītos, paskatītos, kaut ko padomātu. Un šādā kontekstā - arī ne visai veiksmīga no vizuālā vai skaņu viedokļa reklama- ir okey, ja sasniedz savu mērķi.

Autorizācija

Ienākt