Nebūtu jau slikti, ja būtu tā, kā rupjajā virsrakstā. Tikai tās izglītības nav. Nav nekur. Tā ir izglītība, ja viens muļķis otram var pateikt - tu esi muļķis? Ar izglītību jāstrādā visa mūža garumā, nevar apmierināties ar to vien, ka jaunībā dažus gadus padeldēti studiju beņķi.
Vētru ūdensglāzē jeb pareizāk ūdensglāzes vētru sacēlušas runas ap veseliem trim vienas partijas ministriem. Vienkārša sakritība, ka trīs ministri, ar kuriem kaut kas ir neapmierināts, ir no vienas partijas? Var jau būt. Un šai tautai to nemaz nav grūti iestāstīt, maz jāstrādā attiecīgajiem PR speciālistiem. Tāpat, kā maz darba, lai pateiktu, NAP ir labs. PR censoņiem te labs darbs - tauta pieņem visu. Gandrīz, kā Alise Aizspogulijā - nezinot, kuru ceļu izvēlēties, ir vienalga, pa kuru iet.
Lai kā apgalvotu, ka L-jā ir laba izglītība, tam var arī nepiekrist - vai tad cilvēki ar labu izglītību var visu laiku solīt - būs tā un tā, bet tālāk par solījumiem netiem 2 desmitgažu garumā.
Kādam no 3 ministriem neuzticība ir izteikta? Atkal tikai runas? Gan jau ir kas svarīgāks, ja vajadzīgas šīs runas, lai aizmiglotu vairumam acis.
Runā, ka L-jā ir slikta izglītība, jo ārezemēs tālāk par zemeņu un gliemežu lasīšanu augstākās izlītības pārstāvji neesot tikuši. Bet vai tiem pirmajiem ārzemju ikdienas izbaudītājiem svarīgāks nebija naudas jautājums? Un viņiem laikam tomēr bija "vecā" augstākā izglītība, "jaunā" noveco, lai kā to neatzīst, iemāca tik tehnoloģijas. Kopsakarības paliek pašu ziņā. Cilvēks gan pēc savas būtības ir slinka būtne, labāk pagulēs, ne savā nodabā meklēs kopsakarības. Lai tā ūdenglāzes vētra arī turpinās, mani tas neskar - tā pie sevis noburkšķ.
Mīļš temats - nauda. Nu arī Ķīlim nolikts papīrs priekšā, ka katram skolēnam mācību gada laikā pietrūkst vairāki simti latu. Būs, ar ko aizbildināties, kad reformas no vārdiem kļūs par darbiem un buksēs. Neapmierinātajiem augstskolu rektoriem arī esot nenormāli lielas algas. Kā 20 gadu laikā kāds atbildīgais to varēja nepamanīt? Jeb par to neviens neatbild?
Paši nolemj, paši sevi pārbauda. To ieraudzījis kaut kāds Sprūdžs un deputāti nu sarosījušies šajā lietā - tas nav labi. Kuram labi, kuram ne.
Atslegas vārdi: tā ir559
...nu jā, Sprūdžs, arī bija sliktais izmeklētājs (m.f. Ilgais ceļš kāpās), kas visus jaunos censoņus, mēģināja nolikt, pie vietas, vai vēsture atkārtojas, vai jaunajām vēsmām, ir spirāles...efekts, kas vedīs, uz apgaismību, diezin vai, arī tie tur augšā ir ar tādu pašu izglītību, un vrb pat vēl zemāku, kā vienam otram, kas , jā, aizmucis uz citu valsti...dārzeņos, bet ...tagad šeit mēģina ieviest reformas, ar metodēm, kas lauku sētā, domāju varētu pavilkt, bet ne jau valstī ...kopumā, ...ir jāmainās paaudžu domāšana, lai kas jauns sasniegtu dialogā, ar likumdevēju un tautu, un tad vēl, izpildvara, pa vidu, ...kā lai to visu sapin kopā, ja valsts ir nabadzīga, un daži miljonāri, to vēl vairāk palaupa, ...nekas šeit nemainīsies, un vēl, ...domājiet ar galvu, pirms jūs nākošajās vēlēšanās, par kādu atdosiet savas balsis...
Mani gan Ķīļa problēmas neaizskar ...
Ku kū,Guntiņa prot sacerēt.Vai tad ar to nepietriek?Tu vēl diplomu numurus prasīsi?
Ak dievs - Gunta vēl skolu nav beigusi ?
..pašlaik Latvijas izglītības sistēmā ir viens liels haoss...
Izglītības ministram laikam katru nakti rādās sapņos"kaķīša murgi"", kurus viņš grib īstenot dzīvē....
Izrādās, ka vecākiem vairs vispār nav nekāda atbildība par savu bērnu, nu jau skolotājam būs arī tas jāapģerbj un jāsapērk visi mačību piedrumi, jo , lūk, mūsu vals'ti ir bezmaksas izglītība, bet valstij taču naudas nav...
skolotājs ..tam jābūt kā supermenim- gan sociālajam pedagogam, gan psihologam, gan medicīnas darbiniekam, gan audžuvecākam...gan auklei...Skolotājam ir tikai pienākumi, tiesības visas pieder skolēniem un viņu vecākiem....
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................