" Gads pagājis. Samērā mierīgi pagājis. Bet zatleriešiem vajag pašvaldībās (Rīgā) balsis. Tad jau atkal tiek vilkti ārā un attīrīti no putekļiem "krievu Ziemassvētki". Arī IR publicē draudīgus rakstus pret to nelāgo NA un "eiropeiski" jūsmo par Latvijas iedzīvotājiem krieviem. Cik tie labi, nav putinisti, un derīgi Latvijai..."
"Tie krievu Ziemassvētki atkal un atkal uzpeld valstī, kas citos jautājumos definē sevi par sekulāru. Divreiz svinēt reliģiskus svētkus, un ja konsekventi, tad jāsvin krievu Lieldienas, kas parasti ir citā laikā nekā katoļiem un luterāņiem. Daudzi neticīgie jau neprotestē – papildu brīvdienas tomēr. Tā teikt, vienalga Dievs vai velns, ka tik „immer lillā”. Man, kā ticīgam cilvēkam, jau ir pietiekoši daudz pretenziju par Ziemassvētku un Lieldienu komercalizāciju,jau tā ir nelabi no tiem visiem Santa Klausiem u.t.t. Nedod Dievs baudīt to jezgu dubultā. Un ir tak ticības brīvība – valstī oficiāli reģistrētās reliģijas var svinēt savus svētkus cik uziet...."
"Šeit, jau nemaz nav vairs runas par reliģiju, tā te paliek maskēšanās nolūkā. Problēmas būtība ir dziļi politizēta. Neticu, ka Zatlera partija ir tik aprobežota, ka to neredz. Gan jau saprot, ka tas ir tēzes: „okupācija bija, okupantu nav” turpinājums. Plats solis ceļā uz divkopienu valsti. Okupācijas seku legalizēsana. Jo, atzīstot pēc Jūlija kalendāra svētkus svinamos datumus, mēs vienlaicīgi pasakām, ka pieskaitām kolonistus pie vēsturiskiem... pamatiedzīvotājiem. Vēl vairāk, mēs atzīstam tos (okupantus, kolonistus) par neatņemamu Latvijas valsts un tautas sastāvdaļu un tik ievērojamu kultūras un politikas komponentu, ka valstiskojam viņu reliģiskos svētkus. Un uzskatām par lielu nekaunību un diskriminaciju palūgt, lai „dārgie viesi” piemēro savu baznīcas kalendāru mītnes zemes kalendāram. Nemaz neuzdrošinamies, bet paši (ZRP), lienam uz vēdera „lielā brāļa” priekšā. Smejamies, ka krievi sevi uzskata par senākiem iedzīvotājiem Latvijā nekā kaut kādas tur baltu ciltis. Bet darām tā, it kā tas būtu taisnība un 1918.g. Latvija un tās okupācija tāds joks vien bijis...."
"...Maskavai Rīga SC rokās ir pārāk liels ieguvums, lai ļautu to palaist vējā...."
"...Nu neglābs Eiropa mūs pašiem no sevis. Visi, sāpīgie, „zem tepiķa” nogrūstie, „aizmirstie”, nepieklājīgie jautājumi nekur nepazudīs, uzpeldēs pašos nepiemērotos brīžos. Jo notiek tas, kam jānotiek. Divkopienu valsts Beļgija, no paša sākuma ES, lāga negrib vairs kopā, kataloņiem vairs nepatīk andalūzieši un estremadūriesi. Mūsu elitei acīmredzami bail. Bail „atvērt durvis uz savu vēsturi, savu tautu”. Jo baidās, ka reiz atvērtas, durvis vairs neaizvērs..."
"...Šeit simptomātiski šķiet vakardienas „IR” intervija ar inteliģento, Latvijai lojālo, te dzimušo horeogrāfi Olgu Žitluhinu. Viņa runā latviski, pazīst un ciena latviešu kultūru, bet nav pilsone un ar aizvainojumu negrib naturalizēties, jo uzskata ka ir jau pietiekami „naturāla” un nevar un nevar saprast kas viņai vēl būtu jāpierāda. Nuja, liekas, ka nekas. Bet pati māksliniece, ar savu augsto intelektu jūt, ka te ir:” kādas durvis, kuras labāk nemaz nevērt vaļā”. Precīzi – tās durvis ir LR neatkarības iegūšana , krievu okupācija ar visām no tā izrietošām sekām. Un tēlaināk – aiz durvīm ir nesodīts noziegums Latvijas okupācija un sovjetizacija, latviešu patriotu asinis, kuras lietas domājot par manu, manu bērnu, mazbērnu nākotni...."
"...Un problēma ir tur , ka šis noziegums ir nesodīts. Nesodītu noziegumu nevar piedot nezaudējot pašcieņu..."
"...Un tāpēc mūsu eiroliberālcentriskie spēki kopā, kā paši saka „putinistiem” SC „sēž uz durvīm, lai tās neatspruktu vaļā, lai latvju saule nesāktu par daudz spīdēt, lai viss būtu „eiropiski – demokrātiski” un galvenais – ļoti liberāli. Bet cik ilgi? Saka, ka neviens no savas ēnas izbēgt nevar. ..."
Avots:
Atslegas vārdi: Latvija445, svētki82, reliģija25, ticība29, sabiedrība61
Ja sanāks, Tavu blogu vakarā okupēsim...neiebilsti?