Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Tu pienāc un saki: "Ar mani gultā ir ļoti labi".
- Tas ir tiešais mārketings.
Tu esi atnākusi uz ballīti ar draugiem un redzi izskatīgu puisi. Kāds no taviem draugiem aiziet pie viņa un saka: "Ar viņu gultā ir lieliski".
- Tā ir reklāma.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Tu piecelies kājās, sakārto kleitu, pienāc viņam klāt un ielej dzērienu. Tu saki: "Atļaujiet" un pienāc tuvāk, lai sakārtotu viņa kaklasaiti, tajā pašā laikā pieskaries viņa rokai ar krūti, un piebilsti: "Starp citu, ar mani gultā ir ļoti labi".
- Tās ir sabiedriskās attiecības (PR).
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Viltīgu intrigu rezultātā tu starp klātesošajām meitenēm sarīko ķildu, bet pati paliec malā. Kad visas ir izkāvušās, tu saki: "Iesim prom no šejienes! Starp citu, ar mani gultā ir ļoti labi!"
- Tas ir negatīvais PR.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Viņš pienāk tev klāt un saka: "Es dzirdēju, ka ar tevi gultā ir satriecoši labi".
- Tā ir preču zīmes atpazīstamība.
Tu atnāc uz ballīti un paziņo ka ar tevi gultā ir lieliski un tas maksā trīs šokolādes tāfelītes un šampanieša pudeli, bet tam kurš ar tevi nakts laikā pārgulēs piecas reizes, tas maksās tikai šokolādes konfekti.
- Tā ir vairumtirdzniecības atlaide.
Tu atnāc uz ballīti un saki ka ar tevi gultā ir lieliski. Tev pienāk klāt divas brašas meitenes un saka: "Mēs esam ar mieru uz 30 % šokolādes un 40% šampanieša. Citādi tev būs nepatikšanas."
- Tas ir "Jumts".
Tu atnāc uz ballīti un pieciem klātesošajiem puišiem pastāsti cik ar tevi ir labi gultā. Bet viņi, ja to pastāsta vēl pieciem, var ar tevi pārgulēt par velti. Arī uz nākošajiem pieciem attiecas tas pats. Tā, līdz visa valsts sapņot sapņo par to cik ar tevi ir labi gultā, bet tu visus piekrāp un nozūd nezināmā virzienā.
- Tas ir tīkla mārketings.
Lai būtu pati labākā, tu visu laiku vēro savas draudzenes, kā tās apietas ar saviem puišiem.
- Tā ir rūpnieciskā spiegošana.
Tu atnāc uz ballīti kopā ar Anniņu (viņai ir lielas krūtis, bet tev iespaidīga pēcpuse).. Visiem puišiem tiek izvirzīti vienādi noteikumi: mēs esam kopā...
- Tās ir stratēģiskās partnerattiecības.
Tu no draudzenes paņem kleitu un nedaudz kosmētikas, tajā pašā laikā apsolot ka katru otro šovakar nopelnīto šokolādi tu atdosi viņai.
- Tā ir akciju sabiedrība.
Tu esi neizskatīga un tevi neviens negrib redzēt... Bet tavs tētis apmaksā ballīti... Visi grib tevi...
- Tās ir valsts subsīdijas.
Tu esi veca un puiši tevi sen vairs neinteresē... bet periodiski savā pastkastītē tu atrod šokolādes konfekti...
- Tā ir pensija.
Tu atnāc uz ballīti, nedejo, nesmejies un vienkārši spļauj uz visiem no augsta balkona. Mazgā rokas punšā, ar siekalām dzēs tortē iespraustās svecītes... Visi puiši vēro tevi ar apbrīnu un sajūsmu.
- Tas ir tirgus līderis.
Visi sen zina cik tu esi laba gultā... Te pēkšņi, tu palaid baumas ka tu lieliski proti gatavot ēst...
- Tā ir jaunu tirgus segmentu ieņemšana.
Tu atnāc uz ballīti ar draugiem un ieraugi izskatīgu puisi. Pienāc klāt un saki, ka gultā tu esi satriecoša un esi ar mieru pārgulēt ar viņu par 2 šampanieša pudelēm un 3 šokolādes tāfelītēm. Viņš ir ar mieru maksāt tikai 2 šampanieša pudeles, jo vakara saimnieks ir teicis ka šis pakalpojums dārgāk nemaksā.
- Tā ir valsts noteiktā cena.
Tu atnāc uz ballīti un visi metas tev virsū ar vienu un to pašu jautājumu: "Vai taisnība ka tu gultā esi satriecoša?" Bet pēc viņu nekaunīgajiem mūļiem tāpat var redzēt ka viņi to jau zina. Tu mīklaini atbildi: "No comments...", tajā pašā laikā tava labākā draudzene Anniņa, sēž stūrī un uzdzerot ar tavu šampanieti, stūķē aiz vaigiem tavu šokolādi.
- Tā ir plānota slepenās informācijas noplūde.
Tu atnāc uz ballīti ar draugiem, ieraugi izskatīgu puisi un pastāsti viņam cik tu esi satriecoša gultā un ka tu par to gribi tikai 2 šampanieša pudeles un 2 šokolādes tāfelītes. Jūs abi braucat uz mājām un tu viņam saki ka tev sāp galva, tāpēc viņam būs jāguļ ar tavu draudzeni Anniņu. Anniņa par to saņem 1 šokolādi un 1 šampanieti.
- Tas ir autsorsings.
Tu atnāc uz ballīti un ieraugi fantastisku puisi. Pienāc viņam klāt un saki: "Iesim uz guļamistabu, es esmu satriecoša gultā". Viņš atbild: "Es nevaru, jo man patīk zēni".
- Tā ir nepareiza mērķauditorijas izvēle.
Tu visus nopelnītos šampaniešus un šokolādi atdod draudzenei, kura tos visus labumus atnes pie tevis uz mājām un jūs kompānijā ar tavu vīru to visu notiesājat.
- Tā ir līdzekļu atmazgāšana.
Tu atnāc uz ballīti un redzi daudz-daudz puišu. Tu sāc visiem piedāvāties par pusvelti. Dažiem pat tiek par brīvu.
- Tā ir noliktavas izpārdošana.
Tu ierodies uz ballīti, apburoša, skaista, seksīga un pašpārliecināta. Tu zini, ka gultā tu esi labākā... Labam puisim tu esi gatava atdoties par brīvu... Bet visus puišus ir izķērušas kaut kādas atbaidošas raganas, piesūkušās viņiem un sūc no tiem naudu...
- Tas ir tirgus.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Tu pienāc un saki: "Ar mani gultā ir ļoti labi".
- Tas ir tiešais mārketings.
Tu esi atnākusi uz ballīti ar draugiem un redzi izskatīgu puisi. Kāds no taviem draugiem aiziet pie viņa un saka: "Ar viņu gultā ir lieliski".
- Tā ir reklāma.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Tu piecelies kājās, sakārto kleitu, pienāc viņam klāt un ielej dzērienu. Tu saki: "Atļaujiet" un pienāc tuvāk, lai sakārtotu viņa kaklasaiti, tajā pašā laikā pieskaries viņa rokai ar krūti, un piebilsti: "Starp citu, ar mani gultā ir ļoti labi".
- Tās ir sabiedriskās attiecības (PR).
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Viltīgu intrigu rezultātā tu starp klātesošajām meitenēm sarīko ķildu, bet pati paliec malā. Kad visas ir izkāvušās, tu saki: "Iesim prom no šejienes! Starp citu, ar mani gultā ir ļoti labi!"
- Tas ir negatīvais PR.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Viņš pienāk tev klāt un saka: "Es dzirdēju, ka ar tevi gultā ir satriecoši labi".
- Tā ir preču zīmes atpazīstamība.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi. Tu viņu pierunā aiziet ar tavu draudzeni.
- Tā ir tirdzniecības pārstāvniecība.
Tava draudzene viņu neapmierina, tāpēc viņš zvana tev.
- Tas ir tehniskais atbalsts.
Ballītē tu ieraugi izskatīgu puisi, pienāc klāt un saki: "Atceries, cik tev bija labi ar Anniņu? To visu viņai iemācīju es. Nāksi ar mani?"
- Tās ir klientu atsauksmes.
Ballītē tu redzi vairākus izskatīgus puišus. Tu viņiem visiem aizsūti zīmītes par to cik ar tevi ir labi gultā.
- Tas ir tiešais pasts.
Tu atnāc uz ballīti, bet tur jau priekšā vesels bars skaistu meiteņu. Tev, it kā neviļus, no pleca noslīd lencīte un tu saki: "Ar mani gultā ir vienkārši lieliski un šokolādi ar šampanieti nemaz nevajag!"
- Tas ir dempings.
Ballītē jau no paša sākuma tu skaļi paziņo: "Kam interesē kāda es esmu gultā, sekojiet man!" un aizved viņus uz citu ballīti.
- Tā ir pozicionēšana.
Uz ballīti tu vispār neesi ieradusies, bet tur par to tikai runā, cik tu esi laba gultā.
- Tā ir uzpūsta preču zīme.
Tu atnāc uz ballīti un ieraugi izskatīgu puisi. Pienāc pie viņa un saki, ka tevi sauc Marianna. Visi zina cik labi gultā ir ar Mariannu. Pie tam, Marianna zina ka tu uzdevies par viņu. Par to Marianna saņem šokolādi.
- Tas ir frančaizings.
Tu atnāc uz ballīti ar draugiem un ieraugi izskatīgu puisi. Pienāc un saki ka ar tevi ir ļoti labi gultā. Kopā ar viņu tu aizej no ballītes. No rīta viņš saka, ka nav visai apmierināts ar tevi.
- Tā ir reklamācija.
Tu atnāc uz ballīti kopā ar draudzenēm un jūs ieraugāt simpātisku puisi. Katra no jums stāsta cik burvīgi ir ar viņu gultā un ko viņa par to grib.
- Tas ir tenderis.
Tu atnāc uz ballīti un redzi izskatīgu puisi. Pienāc klāt un saki, ka ar tevi ir lieliski gultā. Aizej ar viņu. No rīta viņš tev dod šampanieti, bet nedod šokolādi.
- Tas ir debitors.
Tu posies uz balli, bet draudzenes jau tur izplata zīmītes kurās rakstīts, cik ar tevi ir labi gultā.
- Tā ir preses relīze.
Tu atnāc uz Jaungada ballīti un ieraugi veselu baru izskatīgu puišu. Tu saki, ka pārgulēt ar tevi maksā piecas šokolādes tāfelītes un trīs šampanieša pudeles. Līdz vakara beigām tu piedzeries līdz bezsamaņai un pamosties kopā ar kaut kādu briesmoni.
- Tā ir sezonas izpārdošana.
Tu atnāc uz ballīti ar draugiem un ieraugi izskatīgu puisi. Pienāc klāt un saki ka ar tevi gultā ir lieliski. Aizej kopā ar viņu. Pārnākot mājās jūs sastopat vīru. Smukulītis aiziet ne cepts ne vārīts, tu dabū zilu aci no vīra.
- Tas ir force-majore.
forši,man patika..:)))
Nu pateicos
Brrr , pat nelasīšu !
Mja,i kā gan tai sieviete noorientējas tai visā marketingā ,te ir vajadzīgas pat vairākas augstākās izglītības
-Vai atceries mīlais,cik karsta bija mūsu kāzu diena?
-Ak atceroties to dienu,man vēl tagad zosāda metas!
Un precētās skatās uz savām otrām pusitem un viņām tās nedraud.Dūres nevajag vicināt un zilumu nevajag pelnit.Tomēr precētai dzīve ir vieglāk nekā vientuļai vai vispār jaunkundzei.
Īstais force-majore ir tad,kad viens no pāra saka:
-
Jēziņ , kas to palagu var izlasīt !?! Labāk tad palieku neziņā..
īsta komercskola
nesaprotu - ko tas kompis ālējās ar laikam labs:)...
oi dubultā uzlavēju:))
oi dubultā uzlavēju:))
ooo - labs pētnieciskais darbs:))
ooo - labs pētnieciskais darbs:))
Oooo...vēl tik izvilkt kvadrātsakni no frāzèm , kura esmu es