Atslegas vārdi: kolektīvā iepirkšanās0, pārdošana1
.. arii "reklāma" ir siev dzimtē = secinājums = protams SIEVIETE ...
Reklāmai ir zināmā ietekme,bet ja reklāma redzama kaila lusplika sieviete,panākumi garantēta.
Nu jabūt mūsu dzīvē kautkam gaišam...ja nebūsim dzinējas---kurš ekonomiku cels...???
sievietes uzķeras uz reklāmām...vīriem jāvelk Loms....
Tur,kur ir pircējs,tur būs ari prece.Ja pircēju dzīs tās speks,tad viņš pēc preces tieksies ar milzīgu dzinējspēku.
Tie abi un vēl vīrieša maks ir trīs vaļi , uz ko tā balstās !
Grūti spriest , varbūt līdzvērtīgas !
Visstiprākais būs- vajadzība, nepieciešamība... No minētajām- reklāma.