Sajā gadījumā no viena tiek prasīta patēlot piekāpīgu.
Ne vienmēr..bet ja gribi bīdīt savu biznesu, tad klientam jāiztop, kaut iekšēji neesi ar viņu mierā, bet smaidu uz lūpām un nedrīksti izrādīt nepatiku. Diplomātija un vēlreiz diplomātija, kaut arī klients pēc dabas ir pabriesmīgs, tu nedrīksti nolaisties līdz viņa līmenim. Tad būs liles ''bazars'' un nervi čupā.
teoretiski-jā
tieši tā - vai kā!- vajag.
Ja gribēsi piesaistīt klientus, nāksies mācīties piekāpties .
es sapratu-tu vēlies savu Preci uzspiest...un ja kāds nav apmierināts ar uz etiķetes rakstīto -jā-pircējam ir tiesības iebilst un tavu mantiņu pēc testēšanas-...vārdskot-uz to cerības nelikt!
iegādājos maximum economu veļas pulveri-Test-manual...violet flower...ideāls-un zemā cena pārsteidz ar augstu kvalitāti!
Klientam nav taisnība un pat vienmēr, bet ja ir runa par biznesu kurš ir saistīts ar pastāvīgu cilvēku plūsmas apkalpošanu vēl pie tam klātienē tad par nelaimi, atliek laipni smaidīt un piekrist pat vis ideotiskākam apgalvojumam, ka ne kā aizvainot klientu jau nedrīkst. Jo nozīmīgāki klienti jo vairāk jaizliec viņu priekša mugurkals