Vai klientam vienmer ir taisniba, vai ka?

29. mai 2016. 22:41

Atslegas vārdi: taisnība5, klients0

Lai atbildētu uz šo jautājumu, Jums ir nepieciešams autorizēties.

Atbildes (7)

  1. 0
Gunars s. 30. mai 2016. 07:02 Viņa atbildes

Sajā gadījumā no viena tiek prasīta patēlot piekāpīgu.

  1. 0
Dzēsts profils 30. mai 2016. 09:11 Viņas atbildes

Ne vienmēr..bet ja gribi bīdīt savu biznesu, tad klientam jāiztop, kaut iekšēji neesi ar viņu mierā, bet smaidu uz lūpām un nedrīksti izrādīt nepatiku. Diplomātija un vēlreiz diplomātija, kaut arī klients  pēc dabas ir pabriesmīgs, tu nedrīksti nolaisties līdz viņa līmenim. Tad būs liles ''bazars'' un nervi čupā.

  1. 0
Kurzemniece E. 30. mai 2016. 10:43 Viņas atbildes

teoretiski-jā

  1. 0
Benita L. 30. mai 2016. 12:26 Viņas atbildes

tieši tā - vai kā!- vajag.

  1. 0
Inese B. 30. mai 2016. 15:07 Viņas atbildes

Ja gribēsi piesaistīt klientus, nāksies mācīties piekāpties .

  1. 0
Dzēsts profils 30. mai 2016. 17:21 Viņas atbildes

es sapratu-tu vēlies savu Preci uzspiest...un ja kāds nav apmierināts ar uz etiķetes rakstīto -jā-pircējam ir tiesības iebilst un tavu mantiņu pēc testēšanas-...vārdskot-uz to cerības nelikt!
iegādājos maximum economu veļas pulveri-Test-manual...violet flower...ideāls-un zemā cena pārsteidz ar augstu kvalitāti!

  1. 0
Simple J. 31. mai 2016. 02:52 Viņa atbildes

Klientam nav taisnība un pat vienmēr, bet ja ir runa par biznesu kurš ir saistīts ar pastāvīgu cilvēku plūsmas apkalpošanu vēl pie tam klātienē tad par nelaimi, atliek laipni smaidīt un piekrist pat vis ideotiskākam apgalvojumam, ka ne kā aizvainot klientu jau nedrīkst. Jo nozīmīgāki klienti jo vairāk jaizliec viņu priekša mugurkals

Autorizācija

Ienākt