To viņi nu ir paveikuši pēc zinātniskiem priekšrakstiem kā pēc notīm! Lai Jūs nezinātu, ko ar jums izdarīja, šīs zinātniskās notis tika ieslēgtas tā sauktajos speciālajos fondos.
Ar to vēlos teikt, ka tā saukto padomju tautu internacionalizācija tika veikta tieši tā, kā par etnoģenēzi un relikta etnosiem rakstīja pazīstamais tā laika disidentisko dzejnieku Gumiļeva un Ahmatovas dēls, gan ģeogrāfijas zinātņu, gan vēstures zinātņu doktors Ļevs Gumiļevs, par ko pats 25 gadus sabija kaut kur tālajā ziemeļu taigas gulagā (sk. L. Gumiļevs. «Etnogenez v landšaftah», kas rakstīta uz bērza tāss), kā par dinamiskā garīgā un fiziskā līdzsvara nosacījumiem tautu pastāvēšanā rakstīja bijušais PSRS Bioloģijas institūta direktors Nikolajs Reimers, dzejnieka Vecā Reimera mazmazdēls, kas pēc tam tika padzīts no darba kā neuzticama persona (sk. N. Reimers «Azbuka prirodi»).
Tagad, kad būtu jānotiek Latvijas un latviešu tautas atdzimšanai, šīm grāmatām vajadzētu kļūt par katra valsts darbinieka un politiķa rokasgrāmatu. Taču tā vien šķiet, ka arī viņi nostājušies uz propadomiska ceļa, kas ved uz nekurieni, vada latviešu tautu, kas ir nenoliedzams kādreizējās baltu civilizācijas nepārprotams relikts, pretī iznīcībai, līdz kurai ir palikuši pāris soļi.
Vai to jūs gribējāt, kad stāvējāt uz barikādēm, kad gājāt balsot par Saeimu, ievēlot tagadējās vadošās koalīcijas partiju kandidātus? Vienīgi materiāli nenodrošinātās nacionālās partijas vēl stāv par savas tautas pašsaglabāšanos. Tā taču ir katras tautas pamattiesība, augstāka par indivīda cilvēktiesībām! Kā gan var runāt par civilizētām attiecībām, par savu valsti, likumdošanas un pārvaldes orgāniem, ja tie nestāv sardzē par savas tautas pašsaglabāšanos? Tik tiešām, ieskatieties civilizācijas definīcijā: «Civilizācija ir tāds kopums, kas spēj iegūt informāciju par sevi un vidi, lai sevi uzturētu, un informāciju par sevi un vidi, lai pašsaglabātos.» Tātad civilizācijas pamatu pamats ir pašsaglabāšanās, kas realizējama tikai noteiktā, aizsargātā teritorijā, ko sauc par areālu. Tikai un vienīgi tam katra tauta veido valsti. Tāpēc ir jāpastāv atklātībai. Patiesai zinātniskajai un citai informācijai ir jābūt atklātai, pieejamai katram pilsonim. Ja tas tā nav, tad mums ir darīšana ar fikciju, veiklu mahināciju pašmērķu gūšanai, par kādas mums labi zināmas impērijas ideoloģiskajam piedēklim jeb labākajā gadījumā impērijas lieko cilvēku kopumam, kas uzkundzējies pamattautai un ar viltīgiem paņēmieniem un demagoģiju apstulbina prātus.
Kā rakstīja Ļ. Gumiļevs, impērijām sabrūkot, vienmēr paliek liekie cilvēki – bijušie disidenti, dezertieri, vadoņi, ideologi, salašņas, zagļi, laupītāji, ielas meitas, blēži, laimes meklētāji un pārējie, kas nu ir lieli un kam dzimtene un tēvija ir tur, kur tiem ir labi. Nu tie meklē siltākās vietas, iespēju turpināt parazītēšanu uz tautas dzīvās miesas, lai dzīvotu bez grūtībām, mēģinātu atjaunot bijušo vai arī meklētu jaunu paliekamu vietu, kur savas saknes dzīt. Tā tas bija ar ahajaviem, kas kādreiz bija Senās Ēģiptes algotņi un Zeva vadībā kļuva par flibusteriem, kas iznīcināja hetus, pelasgus un umbru ciltis; tā tas bija ar nomadu lopkopjiem, kas iznīcināja āriešu un sindu zemkopju kopienas Āzijā;
līdz ar kādreiz ļoti attīstītajām nomadu lopkopju huņņu ciltīm, kurus Ķīnas impērija padzina no dzimtajām vietām;
ar šumēriem, ko no dzimtenes izdzina no jauna radušās Āzijas vidienes impērijas un kuri izraisīja tā saukto somugru cilšu migrāciju uz baltu cilšu apdzīvotajiem novadiem;
ar frankiem, teitoņiem, alemaniem un sakšiem, kas kādreiz kalpoja Romas impērijas leģionos un pēc Romas impērijas sabrukuma radīja jaunas impērijas – Svēto Romas (vācu) un franku impēriju;
ar bijušajiem Romas un Bizantijas impēriju militāro vergu skavīnu dzimtām, kas pēc sava prāta radīja Polijas un Krievijas impērijas, ar lauksaimniecības vergu sklavēnu un darba vergu sklavju dzimtām, ko latīņi sauca par Gentes sclovorum un kuras iejuka, izšķīda citās tautas. Citādi tas nekad nebūs arī mūsdienu bijušo militāro vergu radīto impēriju sabrukšanas gadījumā.
Un kas tad notiek pēc tam ? Pēc tam bijušā pamatetnosa vides – agrāk saudzēto mežu, iekopto tīrumu, celtņu, pieminekļu – drupās saaug nātres un nezāles, kurās paslēpes spēlē laupītāju un iekarotāju, kā arī vēl neiznīcinātā pamata etnosa pārpalikuma mazbērni, lai tad, kad būs pieauguši, sāktu veidot jaunu tautu, kam nebūs ne senču valodas, ne paražu, ne tikumu. Taču vienīgi pēc 1800 – 2000 gadiem šī teritorija atdzims un tajā no paliekām būs radusies jauna tauta, kas par savas pirmtautas kultūru, valodu, tikumiem negribēs ne dzirdēt, nīdīs katru seno, patstāvīgo tautu, jo viņiem vairs nebūs ne tēvzemes mīlestības, ne vēlmes dzīvot tajā, kā tas bija senčiem. Iepriekšējās kvalitātes vienmēr un visur 2–3% robežās bija zaudējušas gan vielisko, gan enerģētisko, gan informatīvo dinamisko līdzsvaru pāris gados zem vardarbības un svešinieku skaitliskā pārsvara spiediena.
Etnosa vieliskā, enerģētiskā un informatīvā dinamiskā līdzsvara nojukšana notiek ik reizi, ja tas zaudē vairāk par 5 % no minēto parametru lieluma, bet spēj atkal to atjaunot. Taču, ja tauta zaudē vairāk par 30 % no sava skaitliskā sastāva (vielas, enerģijas, nacionālās informācijas) vai arī ienākušo svešinieku skaits pārsniedz minēto lielumu, jo sevišķi tad, ja fiziskais, informatīvais zudums un svešinieku skaits vienlaikus sasniedz minēto robežu, netiek samazināts, tad etnoss pakāpeniski zaudē savu nacionālo pašapziņu: iesākumā lēnām un tad, pēkšņi – pēc ārēji it kā labvēlīgām attīstības pazīmēm – neatgriezeniski izzūd, pazūd kā nebijis. Īpaši bīstami tas ir baltu relikta tautām, tādām kā latvieši, lietuvieši, sorbi, horvāti, īri, serbi, velsi, skoti, norvēģi, islandieši, Tibetas balti, Indijas ārieši un sindi – tas arī viss, kas palicis pāri no kādreizējās milzīgās tautas, kas apdzīvoja visu Eiropu, Sibīriju, sākot no Jeņisejas upes, Āziju no Indas upes līdz Vidusjūrai un vēl Āfrikas piekrasti gar Vidusjūru. Nezinu gan, vai kāds saprātīgs, 21. gadu tūkstotī dzīvojošs cilvēks vēlētos atkal piedzīvot vai redzēt, kā tiek iznīcināts senas civilizācijas pārpalikums?
Pie teiktā vēl jāpiebilst, ka relikta tautas ir ļoti jūtīgas pret pārmaiņām savā areālā no jebkura viedokļa. Taču tās var pastāvēt bezgalīgi ilgi, kamēr kādi varmācīgi ārējie spēki vai dabas katastrofa neizjauc viņu vai vides dinamisko līdzsvaru. Ja tomēr tas noticis, tad šī tauta cenšas mazināt iespaidu uz vidi, samazinot dzimstību. Nekāda stimulēšana to nespēs palielināt, iekams nebūs likvidēti draudi videi (dabas un sociālajai). No šejienes izriet prasības šo tautu vadoņiem.
Jūs būsiet ievērojuši, ka padomju laikā vispirms iznīcināja inteliģenci, to spēku, kas uztur tautas pašapziņu, identitāti un ko Ļ. Gumiļevs nosauca par pasionāriem. Tas ir visdrošākais paņēmiens – vispirms likvidēt nacionālās pašapziņas informāciju, tad samazināt tautu skaitliski, piejaukt tām pēc iespējas lielākās proporcijās citas. Tieši tāpēc komunistu līderi internacionalizācijas paātrināšanas nolūkā pirmajos savas varas gados nodibināja represīvos orgānus, kas vispirms likvidēja krievu nācijas ziedu – lielkrievus, tad sāka pārkrievot skaitliski mazākās tautas un, kad tās zaudēja nacionālo pašapziņu, pasludināja tos par īstajiem krieviem. Un tā no vairāk nekā 200 tautībām, kas dzīvoja Krievijas impērijā 1914. gadā, pēc astoņdesmitajos gados notikušās tautas skaitīšanas savu nacionālitāti atzina tikai 96 tautību pārstāvji. Ne jau velti tika noslepkavota pazīstamā Sanktpēterburgas deputāte, kas ieviesa bez nacionālajām saitēm palikušo cilvēku apzīmēšanai jēdzienu sovetiki jeb, pilnā vārdā, Homo soceticus, kas stāv un krīt par padomju impērijas atjaunošanu vai meklē paliekamu vietu citur, kur varētu atjaunot savu mikro–impēriju, kā to darīja Gentes sclovorum pēc Romas impērijas sabrukuma. Tikai brīvas telpas vairs nav, kur varētu atsperties. Paši vaininieki to nemaz neapzinās. Tas ir tas bēdīgākais fakts. Taču ES kungi saprot, ka šie cilvēki meklēs jaunas paliekamas vietas ekonomiski attīstītās valstīs, kā arī to, ka viņi nedrīkst pieļaut migrantu skaitu savās valstīs palielināt vairāk par 10 % no savu pilsoņu skaita. Tāpēc viņiem ir vajadzīga buferzona, par kādu izrādījās Latvija, Igaunija un kādreizējā Prūsija. Tāpēc jau ES kungi tā pūlas cīnīties pret migrantu cilvēktiesību pārkāpumiem buferzonā, aizmirsdami par katras tautas tiesībām oficiāli paziņot par ārkārtas situāciju, kad tautas pašsaglabāšanās ir apdraudēta. Interesantā kārtā Latvijas vadoņi pat nepūlas domāt par šo vienīgo ceļu latviešu tautas glābšanai, kas ir paredzēts, definēts un norādīts ANO dokumentos. Pretēji tam Latvijā arvien biežāk vadoņu runās un preses izdevumos min jaunu jēdzienu Latvijas tauta, kuras vēl nav, bet pēc 200 gadiem būs, kad būtu jāsaka latviešu tauta, kuras vārdā šī teritorija un valsts tika pasludināta.
Vai tad vēl neesat ievērojuši, ka stāvat uz nekurienes sliekšņa: valodas izkropļojumi, ko vairs nepamanāt, tieksme pēc svešām spalvām apģērbā, valodā, mākslā, pat reliģijā; noziedzība pieņemas spēkā, pašnāvnieku skaits pieaug, nācija sāk novecot, dzimstība tā arī nepalielinās par spīti politiķu melīgajām «gaišajām» prognozēm; tautas vairākuma grimšana absolūtā nabadzībā, laupītāji valsts amatos, bailes un nedrošība, žūpība un narkomānija, slimības, kādu agrāk nebija, medicīniskās palīdzības iespējas tikai elitei, latviešu uzņēmēju nogalināšana. Bads tautai, bagātība zagļiem, ko nu sauc par vadoņiem. Bruģējot ceļu uz Eiropu, notiek vistīrākais pašapmāns: jaunu pilsoņu pieņemšana, kaut gan vēsture māca, ka šie jaunie pilsoņi kritiskos brīžos kļūst par nodevējiem; kur tad vēl atklātie draudi latviešus iznīdēt pēc iespējas ātrāk; pašu latviešu kauns, ka ir latvieši, tik vienkāršas patiesības saprašana, ka ne jau gēnu tīrība nosaka piederību tautai, bet gan pašapziņa, etniskās piederības izjūta.
Vai gan tas nav Latvijas polītiķu atvēlētais visīsākais ceļš savai tautai uz nekurieni, uz kuras sliekšņa stāv latviešu tauta? Lai noturētu savu varu, tagadējie vadoņi vispirms iedzina tautu nabadzībā, jo viņi zina gan, ka padomju gadu deportācijās un apšaušanās latviešu pasionāri ir jau iznīdēti, bet jauni izaug ļoti gausi. Tā pat rīkojās komūnisti, kad sāka tautu iznīcināšanu. Vai atkal Jūs iesiet kā āži saitē pie vēlēšanu urnām un atkal balsosiet par šiem pašiem vēžiem citās kulītēs, lai tie kļūtu vēl bagātāki, nākdami, kā mēs labi zinām, no bijušajiem padomju saimnieciskajiem un partijas komiteju vadoņu aprindās, kas nu pēc kapitālisma lādēšanas, sagrābušies tautas labumus, paši kļuvuši par kapitālistiem? Īsa gan tā atmiņa ir tautai, kas zaudējusi savus pasionāru
Oļģerts Ziļickis
Avots:
Nu ko tur teikt - glupai tautai glupa valdīšana
nerunajot par so problemu kiniesi un tamlidzigie musulmani un budisti,musu zeme jau ir laidusi dzilas saknes,ka vakar skatoties krievijas raidijumu musulmani un kiniesi parnem visu eiropu.