Ключевые слова: Mīlestība34034, Dzīve38617, Attiecības38711
Jautājumam ir jābūt īstā laikā, nevis tikko pārkāpj par veikala slieksni,nev vēl paspējis ieiet veikalā.
Nu beidz tos aforismus aprīkot ar jautājumu. Prātīgs meitēns, iekod ko savu, jopiķ. Jau tāds solo šodien, ka pat visi lietotāji nosvīda miglā.
Tāds ir viņu darbs , lai pircējs neaizietu ar tukšām rokām . Mani tas nesatrauc .
Tieši tā, bet kad pati gribi ko pavaicāt, pārdevēju neatradīsi.....
Mani tas nemaz nebaida. Kā zināms, vīrieši uz veikalu iet iegādāties konkrētu preci, un kādēļ gan neizmantot konsultanta pakalpojumus?
Ja man jautā- tas neko nerada, vienkārsi atbildu- paldies, es pati izvēlēšos... Bet ir otra situācija- kad esmu darbā, un man ir jājautā šādi vai citādi... Tas ir darbs, nevis velēšanās uzbāzties pircējam vai vēlme parunāties... Un tad varianti ir dažādi- citam nekas nav pretī, citam- nepatīk. Cilveki ir dažādi..
Vai Tu par 20 gadiem neesi pieradusi pie laipnības?! Padomju laikā tā nebija,arī tagad krievvalodīgie veikalā neprot latviski! Kā viņas var pajautāt?!!!
Man ir citāds piegājiens- ja jau piesakās palīdzēt, es par to priecājos un...sastiepju kaudzi visādu drēbīšu..piemēru, uzlakoju un tik darbojos... Tas tak ir tik forši, ka attieksme pārdevējām mainās, ka viņas strādā klientu labā...
Nē - tieši otrādāk , lai cilvēks pastrādā ...
Ka varu Nikita palidzet? Varbut tad tu beidzot pazudisi no amigosa!
jā, ja
1)vēl gluži nav zināms ko pirks
2)kā tas pirkums īsti izskatās
3)cenas neaizbaida ātrāk
4)nav ienākts tāpat vien paskatīties(nu tas ļoti maz ietekmē iziešanu no veikala, jo parasti pārdevēju ar to vienkārši arī var atšūt)
Man tā nav. Ja pārdevējs mani nebūtu uzrunājis,es nebūtu pusi,no tā,kas man ir,iegādājusies.Un vīrietis pārdevējs ,vispār,dievīgi spēj ieteikt un konsultēt! Lūk!
vo, vo, riebjas man tas jautājums. nevari normāli paskatīties, papētīt ko šamie piedāvā. galu galā ja man vajadzēs palīdzību, es tak to pats paprasīšu!:@
Pa visiem 100% piekrītu Nikitai jo ar mani pašu tā ir bijis ne reizi vien, jo nav nekas riebīgāks, kā pārdevēja uzmācība. Grūti jau vainot to nabaga pārdevēju, bet viņam jābūt smalkam psihologam un jājūt, kad cilvēkam tiešām vajadzīga palīdzība, bet kad tas viņu var vienkārši sakaitināt..
Uz veikalu jāiet iepirkties nevis sevi demonstrēt, tad tādas muļķības galvā nelīdīs.
neej uz veikalu ar sliktu garastavokli ,tad nebus ne tev ne pardevejai sabojati nervi. iedomajies sevi pardevejas vieta ? ka tu rikotos ?
Nu trapits desmitnieka,izdzirdot so jautajumu gribas atri un fiksi mukt prom.
Nu ja, latviešu mentalitāte. Pie mumsīm pārdevējam būtu jānostājas kaut kur "pa skatienam". Ir, protams, pircēji, kas jāvada, bet pie mums labāk sagaidīt, kamēr viņš pats izrāda iniciatīvu.