Her questions and answers

  1. 0
Beate K. december 22 2009 12:15 Her answers

Ja varetu dzivot velreiz, es butu es pati.....bet ja velies dzivot otrreizzz padoma vai esi to pelnijis??

  1. 3
Beate K. december 19 2009 14:47 Her answers

vai tad bez sexa nekas dzive nepastav???

  1. 0
Beate K. december 17 2009 17:13 Her answers

citam ir jadod vairak neka kad citi dod tev ka saka dots devejam atdodas

  1. 0
Beate K. december 17 2009 17:11 Her answers

prieks rada citu tuvums, itseviski gimenes tuvums....prieku rada milestiba pret citiem...ka ari rada prieku citu iepriecinasana

to question Kas rada prieku? by erika s.
  1. 0
Beate K. december 17 2009 17:04 Her answers

parasti mulki doma ja spid tad zelts....tapec vini ari iekulas nepatiksanas un nav brinums ka ir mulki..

  1. 0
Beate K. december 17 2009 16:59 Her answers

kas var but nodevigaks un skarbaks ka otru krapt.....nezeliba pret otra sirdi

  1. 0
Beate K. december 17 2009 16:52 Her answers

Beidz dzert, uzdzivot..darit citiem pari, melot un aizskart citus  un nebus ciesanu...
ciesanu ir mums tadel ka mes ciesanas daram citiem, dabai,dzvniekiem un visam mums apkart..un vel kas ''Labais nepastav bez slikta un otradak''

  1. 0
Beate K. december 17 2009 16:45 Her answers

Mes esam divaini??? nu protams ka esam ...mes viens otru krapjam, mulsinam un daram pari..nerunajot par roku pacelsanu nevainigam zveram un vai mazam bernam...tas ir netaisni un uzskatu ka cilveks ir launs un vairak neka divains...

to question vai mēs neesam dīvaini??? by Blocked profile
  1. 2
Beate K. december 17 2009 16:34 Her answers

mazak pipes, dzers ..nebus pusmuza krize...

to question par pusmūža krīzi.... by Blocked profile
Sign In

Login