Her questions and answers

  1. 0
ES M. december 17 2010 20:19 Her answers

laiks,lai iemīlētos būs vienmēr......arī no pirmā skata................

  1. 1
ES M. december 17 2010 19:27 Her answers

varbūt sameklēt tādu,kas batonus nespraudīs,,,,,,,,,,,,,nebūs jāizmoka sevi ar šaubām...........nu kas tās par jūtām un attiecībām,ja tik grūti noticēt.............

to question Vai jātic tad , kad grūti ticēt ... by Blocked profile
  1. 0
ES M. december 17 2010 19:20 Her answers

droši vien to pašu,ko suņi,kaķi,peles,šreki amigosā.................

to question KO KRISTIEŠI MEKLĒ POLITIKĀ? by Blocked profile
  1. 0
ES M. december 17 2010 19:18 Her answers

man nāk miegs..................

  1. 0
ES M. december 17 2010 19:15 Her answers

nevaru nemaz iedomāties ar ko mani varētu pārsteigt,,,,,,,,,,,,,,pārāk prognozējama padarīšana..............

to question sievieteem... by viktors k.
  1. 0
ES M. december 17 2010 19:13 Her answers

tā kā man draugu nav...............tad atliek tikai viens................salabt

  1. 1
ES M. december 17 2010 18:56 Her answers

ja tev garlaicīgi ar mums kopā,vari pazust miglā,,,,neviens tāpat nepamanīs...................

  1. 0
ES M. december 7 2010 16:39 Her answers

tauki............ti uzkrājas,kur vajag un nevajag................

  1. 3
ES M. december 7 2010 09:50 Her answers

visu visiem arī tomēr nevar teikt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja gribas par to parunāt.............tad tas jādara ne jau publiski.............

Sign In

Login