Vai klientam vienmer ir taisniba, vai ka?

May 29 2016 22:41

Keywords: taisnība5, klients0

You have to Sign In to answer this question.

Answers (7)

  1. 0
Gunars s. may 30 2016 07:02 His answers

Sajā gadījumā no viena tiek prasīta patēlot piekāpīgu.

  1. 0
Blocked profile may 30 2016 09:11 Her answers

Ne vienmēr..bet ja gribi bīdīt savu biznesu, tad klientam jāiztop, kaut iekšēji neesi ar viņu mierā, bet smaidu uz lūpām un nedrīksti izrādīt nepatiku. Diplomātija un vēlreiz diplomātija, kaut arī klients  pēc dabas ir pabriesmīgs, tu nedrīksti nolaisties līdz viņa līmenim. Tad būs liles ''bazars'' un nervi čupā.

  1. 0
Kurzemniece E. may 30 2016 10:43 Her answers

teoretiski-jā

  1. 0
Benita L. may 30 2016 12:26 Her answers

tieši tā - vai kā!- vajag.

  1. 0
Inese B. may 30 2016 15:07 Her answers

Ja gribēsi piesaistīt klientus, nāksies mācīties piekāpties .

  1. 0
Blocked profile may 30 2016 17:21 Her answers

es sapratu-tu vēlies savu Preci uzspiest...un ja kāds nav apmierināts ar uz etiķetes rakstīto -jā-pircējam ir tiesības iebilst un tavu mantiņu pēc testēšanas-...vārdskot-uz to cerības nelikt!
iegādājos maximum economu veļas pulveri-Test-manual...violet flower...ideāls-un zemā cena pārsteidz ar augstu kvalitāti!

  1. 0
Simple J. may 31 2016 02:52 His answers

Klientam nav taisnība un pat vienmēr, bet ja ir runa par biznesu kurš ir saistīts ar pastāvīgu cilvēku plūsmas apkalpošanu vēl pie tam klātienē tad par nelaimi, atliek laipni smaidīt un piekrist pat vis ideotiskākam apgalvojumam, ka ne kā aizvainot klientu jau nedrīkst. Jo nozīmīgāki klienti jo vairāk jaizliec viņu priekša mugurkals

Sign In

Login