Vai ziniet vēl efektīgāku svara samazināšanas recepti?

17. mai 2012. 01:32

Man šodien pateica-plāksteri mutei priekšā,daudz dzert,pēc 18.00 neēst ,bet iet pastaigāties.Ja nu kādu tādu ar plāksteri satieciet,tad ziniet,ka tā būšu es.....

Atslegas vārdi: patiesi vārdi0

Lai atbildētu uz šo jautājumu, Jums ir nepieciešams autorizēties.

Atbildes (15)

  1. 0
Uldis A. 17. mai 2012. 01:39 Viņa atbildes

Vislabak recepte ir kaisliga milesanas visas nakts garuma :)

  1. 0
alberts d. 17. mai 2012. 06:51 Viņa atbildes

tas plāksteris nelīdzēs,jo taisīts Ķīnā ...
Tad jau labāk aizšuj to ēdamcaurumu...

  1. 0
Dzēsts profils 17. mai 2012. 07:04 Viņas atbildes

man tava recepte iepatikās    es pievienojos,tikai jāseko dzintara ieteikumam parbaudīt plākstera ražotāju.ulda kaislīgo milēšanos japarceļ uz rīta rosmi,jo nakti jaizguļas ,lai darbu nenokavētu...

  1. 0
Ineta L. 17. mai 2012. 07:12 Viņas atbildes

Ja domāta pastaiga raitā solī vismaz 30-40 min. garuma, tad derēs! Ar tipināšanu nekas nesanāks. Piemēram, ja atteiktos no bulkām un kartupeļu piedevām pie gaļas ēdieniem, var iztikt bez plākstera- dažādi salāti, aukstās zupas, augļu-ogu kokteiļi

  1. 0
dzintra s. 17. mai 2012. 08:47 Viņas atbildes

piekrītu, vari pamēgināt, visa vaina ir mūsu lielajā apetītē un tas, ka mēs garšīgi mākam taisīt ēst:)

  1. 0
Dzēsts profils 17. mai 2012. 09:45 Viņa atbildes

Vairāk kust'ties un mazāk virināt ledusskapja durvis[ēst].

  1. 0
Elitá K. 17. mai 2012. 10:05 Viņas atbildes

DIVI VIRIESHI+VIENS AABOLS...un tas pats aadamaabols  ! ))))))))

  1. 0
Dzēsts profils 17. mai 2012. 10:25 Viņa atbildes

Neko treknu,saldu un kājiņām uz darbu,brivdienās izbraucieni ar velosipēdu.

  1. 0
jautrite b. 17. mai 2012. 10:57 Viņas atbildes

un ka izdzersi dienas ūdens devu-katru reizi ņemsi plaksteri nost-starp citu -pēc pēdējām atziņām iesaka dzert 35ml uz svara kg/ja dzer kafiju,papildu vel tik pat ūdeni.Jastaigā ,lai iesvīst-pec tam duša un pašmasāža.Par sulu kokteiļiem-lieta laba,veselīga,bet saldajos augļos un ogās-daudz kaloriju/jaskaita līdzi.Labi  palīdz kurkuma,ko esam raduši likt pie rīsiem,bet var pie visām gaļām,var sākot ar1/3 tējkaroti izdzert ar ūdeni/1 glāzi/,ir rūgts,bet tā patīkami-var līdz 3 tējkarotēm dienā.

  1. 0
Anta P. 17. mai 2012. 11:39 Viņas atbildes

Zinu gan , saucas - Gribasspēks !

  1. 0
Dzēsts profils 17. mai 2012. 11:48 Viņa atbildes

Tad jau Tu drīz nosprāgsi,kad nav ko ēst,tad nav ko dirst,bet,kad nav ko dirst,tad jānomirst!!!    

  1. 0
Jānis V. 17. mai 2012. 13:58 Viņa atbildes

Veikt kustības ar galvu no labās uz kreiso un no kreisās uz labo pusi katru reizi, kad jums piedāvā kaut ko ēdamu.

  1. 0
Ārija x. 17. mai 2012. 14:03 Viņas atbildes

Labākā metode ir NEKAD neēst TUKŠĀ DŪŠĀ!  

  1. 0
Arvils S. 17. mai 2012. 16:43 Viņa atbildes

Mana recepte vienmer palidz!Ruguspiens,salatini,rugspiens.Biezpiens ar kiplokiem,sipaliem,dillem.Vel klat hmeli,sineli.Galvenais,fizisks darbs svaiga gaisa!Augstas zupas!Iesaku pameginat!

  1. 0
Dzēsts profils 18. mai 2012. 19:30 Viņas atbildes

Daudz dzert- tas ir koks ar diviem galiem, nieres nav tas organisma resurss, kurš strādās  ilgi un labi ekstrēmos apstākļos. Beigas būs tadas, ka āra skalosies ne tikaitas , kam jāskalojas, bet viss parējais ari- kaļķis, minerāli, un labums būs mazaks nekā šaizes. Tur ir gana stingri jāizvērtē- cik dzert, ko dzert, kā dzert..
Pēc 18 .00 neēst-  nebūs lielu panākumu, ja pa dienu pieēdīsies, abet tā ka acīm nāk ārā, bet vakarā - neēdīsi. Tāpat jāņem vērā Tavs dzīves ritms- cikos ej gulēt, kāds ir darbs vai ikdiena..
Diēta ir ēšanas režīms, nevis badošanās vai ekstremālas izdarības un eksperimenti ar savu organismu, ja nu kas.

Autorizācija

Ienākt