David k. 18 июля 2014 17:31 Её ответы

Es esmu baņķieris, un es vēlos, lai uzticēties jums lielu naudas summu es gribu nodot savu valsti caur savu nominēta kontā milzīgu ieguldījumu projektam. ja jūs varat man palīdzēt pārskaitīt naudu uz savu valsti, lūdzu, rakstiet man atpakaļ uz šo e-pasta adresi mrdavidkoffi@ig.com.br
i tiks gaida savu pastu.
David Koffi mr

  1. 0
David k. 18 июля 2014 17:28 Её ответы

soy un banquero y quiero confiar en ti por una gran suma de dinero que desea transferir a su país a través de su cuenta nominada para un gran proyecto de inversión. si usted me ayude a transferir el dinero a su país, por favor me escriba de nuevo en esta dirección de correo electrónico mr david koffi@ig.com.br
voy a estar esperando su correo.
Sr. David Koffi

на вопрос Vispār,vai sirdij pavēlēsi ? от Удалённый пользователь
  1. 0
David k. 18 июля 2014 17:27 Её ответы

soy un banquero y quiero confiar en ti por una gran suma de dinero que desea transferir a su país a través de su cuenta nominada para un gran proyecto de inversión. si usted me ayude a transferir el dinero a su país, por favor me escriba de nuevo en esta dirección de correo electrónico mr david koffi@ig.com.br
voy a estar esperando su correo.
Sr. David Koffi

на вопрос Vīrietis,par sievietēm! от Удалённый пользователь