1) Tu esi sieviete, un ballītē ieraugi izskatīgu vīrieti. Tu pieej pie viņa un saki: "Esmu lieliska gultā" - Tiešais mārketings.
2) Tu esi kādā ballītē un ieraugi izskatīgu vīrieti. Viens no taviem draugiem pieet pie viņa un rāda uz tevi, sakot, ka esi lieliska gultā. - Tā ir reklāma.
3) Tu ballītē redzi izskatīgu vīrieti. Tu pieej pi viņa un palūdz telefona nummuru. Nākamajā dienā piezvani viņam un saki: "Hei, esmu lieliska gultā!" - Tas ir telemārketings.
4) Tu esi ballītē un ieraugi izskatīgu vīrieti. Piecelies, sakārto savu kleitu un dodies pie viņa. Tu prasi: "Vai drīkst piesēst?" Kad saņem apstiprinājumu, lēnām, it kā nejauši pieskaries ar savām krūtīm viņa rokām, apsēdies cieši blakus un saki: "Starp citu, esmu lieliska gultā!" - Sabiedriskās attiecības.
5) Tu ballējies un pamani izskatīgu puisi. Viņš atnāk pie tevis un saka: "Hei, esmu dzirdējis, ka tu esi lieliska gultā!" - Tas ir zīmols.
6) Tu ballējies, līdz pamani izskatīgu puisi, kas pienāk pie tevis un acīmredzami jau par tevi fantazē. Tu pierunā viņu doties mājās ar tavu draudzeni. - Tirdzniecība.
7) Tavs draugs nespēj sevi apmierināt, tādējādi zvana tev. - Tas ir tehnisks atbalsts.
8) Tu esi ceļā uz ballīti, kad saproti, ka tajā, visticamāk, būs kāds izskatīgs puisis. Nevarot sagaidīt tālā ceļa galamērķi, tu uzkāp uz mājas jumta un kliedz: "Esmu lieliska gultā!" - Reklāmsūtījums.
Keywords: nauda185
Labs!!!!
v...
man ir šī "mārketinga" garais izklāsta variants, labs
........vai mārketings nav tad,ja jāds pārdod un kāds pērk?.....šeit neko nedzirdēju par naudu,tātad.....viss šis ir pieskaitāms pie labdarības,kad abas puses gūst prieka baudu
:D teju viss ir pērkams un pārdodams...