Jaunas iespējas;)

March 9 2011 20:30

Only authorized users can comment

Comments (4)

Blocked profile March 9 2011 23:11

Nekāds zinātniskais pamatojums par produktu,tikai tukšu vārdu salikums.Vai puisis ko zin par pareizu molekulāro līmeni ,kas vajadzīgs lai iedarbotos pareizi uz ādas struktūru?....

Mārtiņš M. March 9 2011 21:26

..Vilks, esi no "laukiem"?!.........

Vilks V. March 9 2011 21:19

Mjā!
Pārliecinošs priekšnesums,kurā ievērotas VISAS
nianses,lai iespaidotu ar vārda palīdzību!
Temporitma maiņa-ātri/lēni,attieksmes maiņa-brīžiem uzbrūkošs,brīžiem
draudzīgs!Gadsimtiem izstrādāta cilvēku ietekmēšanas metode,
kas no teātra un baznīcas ir ienākusi arī mārketingā!
Laba reklāma,bet produkts? Nezinu,jā ŠĀDI
tiek reklamēts,tad man nav ticības par tā kvalitāti un patiesajiem mērķiem!

Mārtiņš M. March 9 2011 20:37

8 miljonus gadus gaidīja 2011 gadu 9 martu........... atklāsme.............

Sign In

Login