Mani apbēdina fakts,cik ļoti mēs esam komercialžējušies,reklāmas sponsori. Neviens populārs raidījums,vai pasākums bez tā neiztiek. Un tad tā slavināšana,redziet kāds dāsnums,kādas pūles,tik to jau izmanto lai reklamētu sevi,nevis kādu citu mērķu dēļ/?
Atslegas vārdi: fakti notikumi0
Kaut kā tā maizīte jau jāpelna............
...nu ir jau tas uzbāzīgi un godīgi arī tas nav,bet !- ej vienkārši garām reklāmām,neklausies,neskaties,neievēro tās...
...tā tas tagad būs pa 3,50mēnesī(runa tak par televīziju) ,
ir jau arī tīkamas reklāmas!
Nu,nestreso!
.....Bez reklamas nekur. Nekas slikts jau tur nav. Ta ari normalas dozas ir vajadziga un nes savu labumu.
Ar reklāmu mēdiji pelna sev iztiku un līdzekļus.