Atbilde.

28. mai 2010. 10:55



Šodien pabeidzu lasīt Džona Asarafa un Marija Smita grāmatu “Atbilde”. Daudzi noteikti ir lasījuši vai redzējuši filmu “The Secret” vai vismaz par tādu dzirdējuši. Pēc “Noslēpuma” lasīšanas noteikti ir daudz jautājumu “ar ko lai sāk?”, “cik bieži jādomā pozitīvās domas?” utt. Džons pēc savu panākumu gūšanas vēlējās uzzināt, kas tad tas ir par spēku, kas veic šīs brīnumainās lietas.

Šī grāmata ir sadalīta divās atšķirīgās daļās, taču ar vienu kopīgi mērķi – palīdzēt cilvēkiem gūt panākumus. Ar pirmo daļu iepazīstina nu jau pieminētais biznesmenis Džons Asarafs, kurā viņš skaidro apzinātā prāta, zemapziņas, kvantu fizikas un visuma kopsakarības. Viņš norāda uz to, ka „patiesībā mēs nemaz neredzam to, kas ir. Mēs redzam tikai to, ko esam gatavi redzēt. Ir teiciens: „Es tam noticēšu tikai tad, kad ieraudzīšu pats savām acīm,” taču patiesība izklausās drīzāk šādi: „Jūs to ieraudzīsiet, tikai tad, kad noticēsiet.” Jūsu ticība nevis vienkārši atspoguļo jūsu realitāti, bet gan rada to.”

Savukārt, otrajā daļā padomus sniegs biznesu pārvērtību guru Marijs Smits, iepazīstinot ar dažādām mārketinga stratēģijām, kā arī, iemācīs atrast jūsu biznesa ideālo klientu, kas ir veiksmīga biznesa viens no pamatnosacījumiem.

Par šīs grāmatas galveno mērķauditoriju autori izvēlējušies esošus vai topošos biznesmeņus, taču, neskatoties uz to, šī grāmatā var būt lielisks palīgs ikvienam, kurš vēlas iegūt skaidrāku izpratni par savas zemapziņas darbības principiem, un kā veiksmīgi to vadīt, lai tā palīdzētu sasniegt jūsu viskvēlākās vēlēšanās.

Katrā ziņā iesaku visiem izlasīt šo darbu, un, ticiet man, tas liks jums aizdomāties.

Atslegas vārdi: jautājumi7, bizness38, atbildes0, noslēpums0, iespējas.0

Komentēt var tikai autorizēti lietotāji

Komentāri (3)

erika s. 29. mai 2010. 09:55

Dzīve tiešām ir viena,bet kā to nodzīvot ir mūsu pašu rokās.Iespējas ir dotas visiem,bet savas dzīves kvalitāti izmaina tiešām tikai daži,kas vēlas,uzdrošinās un tic saviem spēkiem.Nav vīzijas,nav redzējuma,nav attīstības-paliec tur,kur esi.

Dzintars M. 28. mai 2010. 13:06

Vārdu izvēle liek domāt par reklāmtekstu, bet tam nav īpašas nozīmes. Nozīme ir tam, ka tikai 5 - 10% cilvēku psiholoģiski ir piemēroti biznesam. Dara to ar kaifu. Pārējie, kuri alkst naudas un iedomātu statusu, tāpēc ņemas - mocās.Sevi psiholoģiski nogalina. Rezultātā kļūst apkārtējiem neciešami.
Būtu nemirstīgais Kaščejs, vienu dzīvi kačātu muskuļus, otru - mācītos valodas, trešo - nodarbotos ar biznesu. Un tā tālāk. Bet dzīve ir viena. Tā jānodzīvo saskaņā ar savu patieso gara konstitūciju, nevis mocoties.
P. S. Ja tas nav reklāmas teksts, tad jāatzīst, ka valodas izteiksme ir pietiekami organizēta. Tas "Amigos" gudriniekiem nav sevišķi raksturīgi..

Heino V. 28. mai 2010. 11:12

Ar domām vien nepietiek ir vajadzīga arī rīcība un ticība tam ko tu dari

Autorizācija

Ienākt