Ar dieva vārdu pasaulē

27. okt 2010. 23:11

Dievs Kungs ir mūsu stiprā pils,
Kur bēdās varam tverties,
Augsts palīgs, kas mūs nepievils,
Pie kā mēs varam ķerties!
Visļaunais ienaidnieks, Kam grēku darīt prieks,
Tas gādā nākt` un dien` Uz ļaunu viltu vien,
Kas var no viņa glābties!

Ak, mūsu spēciņš ļoti vājš, Kas pastāvēt gan spējis?
Par mums stāv mūsu Pestītājs, Ko Dievs pats izredzējis!
Tam Jēzus Kristus vārds, Kas tapis krustā kārts,
Viņš stiprais karavīrs, Svēts Dievs un cilvēks tīrs,
Tā elkon`s paliks varens!

Lai būtu velnu diez kāds bars, Kas mūs grib aprīt kāri,
Mūs tomēr sarga Dieva Gars, Tas elles varai pāri.
Kas valda tumsībā, Gan kaist viņš niknumā,
Bet ko mums padarīs? Dievs viņu nosodīs.
Viens vārdiņš to spēj aizdzīt!

Tam Dieva vārdam nebūs rimt, Lai trako, kam tīk trakot.
Dievs neļaus savai laivai grimt, Glābs savu vārdu sakot.
Grib tie mūs nāvē dzīt, Un mantu nolaupīt,
Lai notiek Dieva prāts, Tiem labums nav nekāds;
Mums debess manta paliek!

Atslegas vārdi: Dieva dāvana....0

Komentēt var tikai autorizēti lietotāji

Komentāri (1)

Dzēsts profils 28. okt 2010. 07:08

Starp bauslību un evaņģēliju tātad pastāv atšķirība, ko mēs nespējam atcelt, kamēr mēs dzīvojam šajā grēka un nāves pārņemtajā pasaulē. Lietot Dievu vārdu tikai vienā versijā — vai nu tikai bauslību vai nu tikai evaņģēliju — nozīmē pazaudēt Svēto Rakstu jēgu, sagrozīt Dieva prātu. Ja mēs, piemēram, teiktu: saistoša ir tikai bauslība, Dievs tikai uzstāda mums prasības un tādēļ mūsu uzdevums ir tikai darīt labos darbus, tad mēs noniecinātu Kristus darbu un Viņa krusta nopelnu mūsu labā. Bet noniecināt Kristus darbu vienlaicīgi nozīmē arī noniecināt Dieva Likumu, jo Kristus darbs bija bauslības piepildīšana, parādot pilnīgu paklausību Dieva svētajai gribai. Un arī pretēji. Ja mēs sakām: saistošs ir tikai evaņģēlijs, kad Dievs visu mums dāvā, mums ir tikai jātic, - tad mēs tāpat noniecinām Kristus godu un Viņa darbu. Jo Viņa gods bija Viņa ciešanas un Viņa vietnieciskā nāve par mums bija pilnīga pakļaušanās tai pašai Dieva gribai, kas mums ir atklāta ar bauslību. Tātad ja kāds mēģina ar loģikas palīdzību atcelt evaņģēlija un bauslības atšķirīgumu, vēloties vienu vai otru parādīt kā nesaistošu, tad viņš nošķiras no Dieva atklāsmes un nonāk vai nu libertīnismā jeb pārliecībā, ka viss ir atļauts vai legālismā jeb pārliecībā, ka taisnība Dieva priekšā iemantojama, izpildot bauslību, vai nu arī izmisumā. Tāpēc nedz bauslību nevar integrēt evaņģēlijā, nedz evaņģēliju var reducēt uz bauslību, bet gan draudzē ir jāsludina bauslība un evaņģēlijs — allaž katrā pasludinājumā, stingri ņemot vērā to atšķirīgumu.

Autorizācija

Ienākt