Jaunas iespējas;)

9. mar 2011. 20:30

Komentēt var tikai autorizēti lietotāji

Komentāri (4)

Dzēsts profils 9. mar 2011. 23:11

Nekāds zinātniskais pamatojums par produktu,tikai tukšu vārdu salikums.Vai puisis ko zin par pareizu molekulāro līmeni ,kas vajadzīgs lai iedarbotos pareizi uz ādas struktūru?....

Mārtiņš M. 9. mar 2011. 21:26

..Vilks, esi no "laukiem"?!.........

Vilks V. 9. mar 2011. 21:19

Mjā!
Pārliecinošs priekšnesums,kurā ievērotas VISAS
nianses,lai iespaidotu ar vārda palīdzību!
Temporitma maiņa-ātri/lēni,attieksmes maiņa-brīžiem uzbrūkošs,brīžiem
draudzīgs!Gadsimtiem izstrādāta cilvēku ietekmēšanas metode,
kas no teātra un baznīcas ir ienākusi arī mārketingā!
Laba reklāma,bet produkts? Nezinu,jā ŠĀDI
tiek reklamēts,tad man nav ticības par tā kvalitāti un patiesajiem mērķiem!

Mārtiņš M. 9. mar 2011. 20:37

8 miljonus gadus gaidīja 2011 gadu 9 martu........... atklāsme.............

Autorizācija

Ienākt