Mazs bērns mēģina tvert pasauli caur visām maņām, mācoties, izprotot, gūstot pieredzi... diemžēl pieaugot, daudziem tieksmme izzināt zūd, vairāk interesē sava ego un miesas apmierināšana, bērni skolā nespēj atstāstīt tekstu, jo ir vājas lasīšanas iemaņas.
Tikko draugiem.lv izlasīju ļoti vienk.salīdzinājumu:
"Lasīt un nepārdomāt ir tas pats, kas ēst un nesagremot" /Frānsis Bēkons/
Var kaisīt savas un svešas domas bezjēgā, bet varbūt biku piebremzēt Burtiņi tomēr veido tīri materiālus domu salikumus.
Gribot izcelties, var sanākt smagi nogāzties(laikam mana doma).
Lita, es jau arī nekāda dižo darbu lasītāja neesmu, kas lasīts agrāk, sen izšķīdis savās domās un pārdomās, bet šis tas ieķeras acīs
Inet, viņi Bēkonu un citus veco filosofu pašdarbības norisē nav lasījuši. Nauris noteikti.
Nauri, interesanta Bēkona domas versija , bet jāpiekrīt ir, caureja vai aizcietējumi, labi tas nav.
Sandri, esmu tais pašās domās Priekšstats pirmais un svarīgākais par apkārtni, dzīves pamatnostādnēm un attiecībām rodas ģimenē.
No nesagremotas barības ..skrienamais piemetīsies ! Verbāla caureja ..tobiš !
Pirmā un galvenā pieredze bērniem rodas ģimenē .Māju sāk celt no fundamenta .Svarīgāko bērns nolasa no savu vecāku savstarpējo attiecību modeļa , tā ir viņa pirmā un galvenā ābece . Es neatgremoju svešas domas , runāju no savas pieredzes..
max, iespaidīgi!
Labu dienu, cerams bez villošanās un lielajiem erroriem!
Zigi,bez paroles, nav jégas nospiet "Connect" galiigii sviestà?
Es labāk nesēdīšos , es apgulšos . Labunakti !
Sēdies -> Teicami . tu arī atraddi manu ceļu
Protams,Ingrīd,samēros tačvispirms tomēr būtu jāiemācās tekoši lasīt ,runāt un domāt .....sēžot pie datora tikai ,tas būs slikti apgūstams
oki; es tad arī gultiņā palasīt- ne par eroriem, no kuriem nejēdzu ne rīta, ne vakara, ne sapņu grāmatu sacerēt, tāpat sapņoju cauru dienu vaļā acīm par viskautko, lasīšu Torntones "Mīlēt var arī divreiz" /nez aiz ko ne četrreiz?? / ..
Saldus! :)
Te nu gan Tev, Vineta, oponēšu:
ne jau valstī- kurā tas cilvēkbērns- tā fiška, bet gan- Cilvēkbērnā pašā, gan vecākos, kā- Cilvēkos, un arī skolotājos, dmž, kā Cilvēkos. Jā, mūsu mācību programmas skolās ir piegruzītas ar daudz lieka, bez tam- pamatīgi, bet- tāpat!- domājošs cilvēks "paņems līdzi" to, kas viņam vajadzīgs, pārējo- uz mirkli piefiksējot, vēlāk- palaižot "gar ausi".
es tikai sākšu 404-to findingu!
Hm, vīriņš liels optimists
Labi, mīļie čatotāji, eju rakstīt sapņu grāmatu
.. mamn nevajag googli , mana sieva zina visyu