Kas apmaksā pašreklāmu?

10. okt 2015. 23:04

Mans mūžīgais divi vienā ir radījis kreizi domu - vecais - reklamē to, ko nepērk, darbojas.
Divi vienā ir tas, ka TV bez adīkļa vai tambora rokās neskatos. TV skatos reti. Šoreiz gan TV skatīšanos nosaka tas, ka kādai paziņai vajag uzadīt vilnas kapzeķes, vecums jau nenāk viens - kājām arī gribas siltumu.
Reklāma ir naudas pelnīšanas, dabūšanas veids. Naudu vajag sabiedriskajai TV. Bet kas apmaksā daudzos pašreklāmas mirkļus? Jau tik tālu tikuši, ka atkārtojumos reklamē ne tikai to, ko TV rādīs nākamajās dienās, bet pat stāsta, par ko informē TV Ziņu dienests. Normāli cilvēki reklāmas neskatās, vāra tēju vai kafiju to laikā. Bet reklāmu kāds tomēr apmaksā. Lai tas draugs par savu reklāmu maksā kaut miljonus, bet kas apmaksā TV pašreklāmu?

Atslegas vārdi: tā ir559

Komentēt var tikai autorizēti lietotāji

Komentāri (3)

Dzēsts profils 11. okt 2015. 12:28

lieta ir vienkārša kā Krievijas Nikolaja eiforijas laiks...uzvārās daži Kanāli...sniedzot burbuļus pasaulei...bet tauta nav akla tik, cik mērķauditorija-domāta...tie pazūd...sākas nemieri no lejas-rūgšanas process tos burbuļus arī uzmet-parasta laboratorija.

Dzēsts profils 11. okt 2015. 09:42

Tas ir diezgan sarežīts jautājums. Ir konkurence kanālu starpā, tapēc pašreklāmai atrodas nauda.Pareiz Ineta saka, naudai ir jāpelna nauda. Tik ir viens liels BET. Pastāv reklāmu ētikas kodekss. Viņam nopietnie žurnālisti ES dod zvērestu, kur pastāv savi noteikumi. Latvijā tas ir apiets ar lielu apli.Sak varam melot, cik tik ienāk prātā un aizpildīt ēteru, sākot ar presi, ejošajiem kanāliem.

Ineta L. 11. okt 2015. 09:31

..kad no reklāmām pāri paliek nauda, tad ieliek pašreklāmā, kaut kur jau to naudu jāliek , konkurence tomēr kanālu starpā, brīvais laiks arī jāaizpilda...ja būtu pietiekami ko rādīt, nebūtu laika visādām pašreklāmām

Autorizācija

Ienākt