Kurš ir spēcīgāks tirdzniecības dzinējspēks-reklāma,vai sieviete?

4. nov 2013. 20:25

Labākā atbilde

  1. 1
Elvital A. 4. nov 2013. 20:28Viņas atbildes

.. arii "reklāma" ir siev dzimtē = secinājums = protams SIEVIETE ...

Šis jautājums jau ir slēgts. Jūs nevarat uz viņu atbildēt.

Atbildes (7)

  1. 0
Dzēsts profils 4. nov 2013. 20:31 Viņa atbildes

Reklāmai ir zināmā ietekme,bet ja reklāma redzama kaila lusplika sieviete,panākumi garantēta.

  1. 0
Dzēsts profils 4. nov 2013. 20:31 Viņas atbildes

Nu jabūt mūsu dzīvē kautkam gaišam...ja nebūsim dzinējas---kurš ekonomiku cels...???

  1. 0
Dzēsts profils 4. nov 2013. 20:54 Viņas atbildes

sievietes uzķeras uz reklāmām...vīriem jāvelk Loms....

  1. 0
Leonora t. 5. nov 2013. 07:50 Viņas atbildes

Tur,kur ir pircējs,tur būs ari prece.Ja pircēju dzīs tās speks,tad viņš pēc preces tieksies ar milzīgu dzinējspēku.

  1. 0
Sandris X. 5. nov 2013. 09:27 Viņa atbildes

Tie abi un vēl vīrieša maks ir trīs vaļi , uz ko tā balstās !

  1. 0
Ieva B. 5. nov 2013. 21:40 Viņas atbildes

Grūti spriest , varbūt līdzvērtīgas !

  1. 0
Dzēsts profils 6. nov 2013. 13:04 Viņas atbildes

Visstiprākais būs- vajadzība, nepieciešamība...   No minētajām- reklāma.

Autorizācija

Ienākt