Taisni jābrīnās kā cilvēce nav iznīkusi līdz mūsdienām!Vai cara tētiņa laikos maksāja pa
balstus,kā tagad ,par katru jaundzimušo?Toreiz bija daudz kuplākas ģimenes,vairāk svē
.tītas ar Saviem bērniem.Tagad,galvenokārt,bērnus uztur un audzina valsts,ģimene bēr
niem,kam tāda ir,IR vairāk kā naksmājas.Tagad jau pirms bērna radīšanas tiek meklētas
vietas bērnu dārzos.Cik tad ir to bērnu,kuri bērnībā var izjust ģimenes siltumu,mammas
mīļumu?:Saulīt' silta,māmiņ' mīļa . . .Vai bērns drīkst rītos dabiskā ceļā pamosties?Bet
cik bērniem Ir to "mīļo,gādīgo"roku?(glābējsilītes,bērnu nami arī dzīviem šo bērnu vecā
kiem,paleatīvās aprūpes centri,internātskolas),drūmā statistika,jo sabiedrība ir degradēju
sies,itkā,šausmināmies par Zolitūdas Traģēdiju,bet cik dzīvību katru dienu iet bojā auto
katastrofās?Tas nav aktuāls.Nevar iekļauties atvēlēto simbolu skaitā.
Atslegas vārdi: ģimene201, sabiedrība61, cilvēce0
Viena daļa paši ielās izaug.diemžēl par mežoņiem !
Bij, bij, i cara tētiņa laikos bērni grozos pie baznīcām, kurus audzināja patversmēs, klosteru, baznīcas uzturētās skolās, bij nabagmājas, viss kas bij, bij Kaupēni, laupītāji, zagļi, slepkavnieki.
Neesmu dzirdējusi nevienu gadījumu, ka tagad pirms vēl bērna radīšanas meklē vietu dārziņā! Bērniņš ir, tad ar laiku piesakas rindā, jā. Un Zolitūdi te galīgi nav vieta pieminēt, nesalīdzināt statistiku ar autokatastrofām, kur lielākoties vainīgs gan alko, laika apstākļi, pēkšņa neuzmanība. Zolitūdē gāja bojā pavisam nevainīgi cilvēki. Nav ko skaitīt mirušos.
tas vecāku ziņā...
mamma stāstīja, ka viņu ģimene zaudēja tēvu, kad viņai bijis gadiņs un trīs mēneši... ..tā vasara bijusi slapja, raža neizauga - mammasmammai un viņas 3 meitiņām palīdzēja Sarkanai Krusts...bet bērnunamam neatdeva...arī ar to solījušies palīdzēt
Vecāki,skola,bērnudārzi....bet kropļo kurš tad viņu uztveri un smadzenītes.Apbrīnojams nets,kur ,lai ieliktu kādu"roļiku"cenšas sist,piekaut-tas vēl ir viegli pateikts.Šoreiz jāpiekrīt velnam.Labi raksturots un tas izska lietas būtību,kādi esam ārpus mājas sienām ne tikai pieaugušie,kuri rāda piemēru.
Neaudzina neviens.Pashi aug.....
Tagad bērnus audzina internets , tikko šie iemācās ieslēgt datoru !
Muļķīgi salīdzināt cara laiku ar šodienu. Ritms pavisam cits un dzīve citādāka.
Nevajag romantizēt laikus, kuros pats neesi dzīvojis... un diez vai ir kāds opis vai ome bijusi, kuri stāstīja- kā nu tur bija.. Dabīgā ceļā pamosties- abet lūdzu- ja kā pēc dabas- tad bērns būs 4-5 - līdz ar gaismu, līdz ar saulīti augšā- un uz priekšu./.. Acīmredzot, kas ir paliatīvā aprūpe- vispār ir tumša bilde... tas ir mirstošu cilvēku aprūpes dienests, ne tikai stacionāros, bet arī- mājas apstākļos.. ( ne tikai bērnu, bet arī pieauguso, un strādā tur ne tikai ar pacientiem, kurus nevar izārstēt, bet arī- viņu piederīgajiem)tā kā- kontekstā par bērnu neaudznāšanu - tas ir neadekvāts salīdzinājums.
..pedagogjija ir pieliidzinåma mikrokjirurgjijai-pa daudz dzilji njemsi-sabojåsi!
..pårspiilėt un krist galėjiibås nevajag-....mazliet bėrni jåaudzina un mazliet jåljauj pashiem
augt.Mės nevaram ietekmėt visu,bet varam mainiit skatiijumu uz visu!
...Un cara tėtinja laiki lai paliek vėsturei!!!...
Jānis zina vairāk par jums, jo viņam ir liela dzīves skola. Viņš, savā vecumā, vairs nezīmējās, nemelo un saka, kā ir..(kā nu māk). Vajag cienīt vecāku cilvēku. Vajag saprast viņa sāpi par mums. Jāni, redzi,-kādi dārznieki--tāda raža.
Tas, ka degradācija ir, tas ir fakts. Arī tīri fiziska degradācija. Pilnīgi veseli piedzimstot apmēram 20% bērnu. Gadus atpakaļ speciālajās skolās 80% kontingenta bija no nelabvēlīgajām ģimenēm (dzērāji, narkomāni), tagad šie 80% nāk no labām ģimenēm. Tas tiešām liecina, ka cilvēce ir iestājies straujš degradācijas process fiziskajā un garīgajā jomā.