Es,piem.,humpalās nekļūdīgi izvēlos vienus un tos pašus zīmolus
Atslegas vārdi: ES.....0
Gaume vai nu ir, vai nav un "humpalas" to nenosaka.
Kas attiecas uz apģērbu, tad manu "gaumi" veido dzīves veids attiecīgā brīdī, pārvietošanās veids, laika apstākļi, un maksimāli ērti paņēmieni attiecīgā apģērba "kopšanā". Nekādiem "brendiem" vai "sezonas modei" manā "komforta zonā" nav nozīmes.
Nav man tādas aizraušanās ar humpalām.
Par gaumi nestrīdās---viņa jeb ir jeb nav...!!!!
Sen humpalās nav būts, bet nē, apģērbam kaut kā gaume mainās, atkarībā no sezonas un modes.
gadās pat ļoti labas lietas humpalās nopirkt-tikai laiku daudz vajag
wrangler dziinas
humpalàs loti patikami smarzo pec naftalina,laikam tàpéc ka kazoki
Lauku stils man tuvs.
...es reiz ..kādā tirdziņā runājot pa telefonu iesaistīju vārdu ...Lupatas ! viena no pardevējām sadusmojās teigdama ka šīs nav nekādas lupatas !
Viss nāk un aiziet tālumā un sākas viss no gala...Dzīve prasa pārvertības...
Nu ... šāda vai tāda - viņa ir vienmēr
Gjerbjos taa kaa jutos labi...SVESHAS DREBES NEVALKAJU,JO traucee ieprieksheja valkaataja aura...
Pasaulē populāri ļoti dārgie VINTAGE veikali. Tās ir preces un apģērbi ar vēsturi - laika, autora vai bijušā īpašnieka faktors tos dara daudzkārt dārgākus par to sākotnējo vērtību.
Bet gaume nav atkarīga no maciņa biezuma!
Kāds izvēlas zīmolu veikalus - Plazā, Kabuki, Emporio Armani, Boutigue Ad Gustum, cits - vietējos brendus - Anna Led, Bruni, Salt, Narciss...
Mode nāk un iet, bet gaume ģērbties vai nu ir, vai nav...Tā ir cilvēka iekšējās kultūras ārēja izpausme. Neskatoties uz ekonomiskajiem apstākļiem.
Brinumi neatkārtojas,jebšu pie tiem pierod.Gaumi nevar pieradināt,ka visi saka, tā vai nu ir vai tās nav,neatkarīgi no tā vai cilvēks staigā humpalās vai brenda drēbēs.