Zobārsts kādai pacientei labo zobu un,dzirdot,ka jau kādas desmit minūtes viņas somiņā skan mobilā tālruņa zvans, vairs neiztur, izrauj no somiņas tālruni un zvanītājam saka - "Es tūlīt beigšu, viņa izspļaus un jums pārzvanīs!"
Piezvanu un vajadzīgās zāles izraksta,paņemu recepti un eju uz aptieku,bet zobus nav jālabo , pietiekoši pašas labi.,jo saudzēju un kopu tos..ja tikai profilakses pēc aiziet un tur jau nav ko spļaut un pārzvanīt,jo no tā tie labāki nepaliks.
Nu tam zvanītājam arī nervi 10 minūtes zvanīt.Pa gaisu var aiziet jau pēc 1 minūtes.
labais!
Ieslēdzu klusuma režīmu, ja pie ārstes/a par medicīniskiem jautājumiem
Forši.
...zobaarsts -vai nu ar sliktaaku dzirdi,vai ar ljoti labiem nerviem
Noteikti bez skaņas ! Ar cieņu pret zobārstu un arī pret sevi !
Feins. Ja zvanītājs bija vīrs, tad zobārsts vairs nebūs vajadzīgs
Vai-- pēc sausā čiekura--sāļa anegdote.. .
Ejot pie dakteriem,telefonu vienmer,izsledzu.Bet pec vizites,remineju....................
Jau novecojis aņuks. Izslēdzu gan telefonu un ne tikai pie ārsta.
...ieslēdzu vibrējošo režīmu... meitenēm patīk...
Īsti ne par tēmu, - bet šodien braucu mājās no Rīgas un kāda pasažiere atbildēja uz telefona zvanu. Un tad sākās saruna ar draudzeni par dzīvi, par bērniem, par paziņām , par , jā , par vīriešiem tik ļoti skaļi, ka pilnīgi visi to dzirdēja. Es sēdēju priekšējā sēdvietā, viņa kaut kur vidusdaļā. Tas patiesībā bija .... nemaz nezinu, kā apzīmēt šo sarunu. Bet tā jau laikam notiek bieži vien, ka personīgās sarunas autobusos ir ļoti skaļas. Pietrūkst mums takta sajūtas un kaut kādas smalkjūtības
neeju pie ārstiem...tāpēc-problēmas nesagādāju
Ne velti saka: ,,Nervus kārbiņā!"