Vīrieša gods tik ļoti atšķiras no sievietes goda,
ka pēdējā uz pirmo skatās kā uz savu ienaidnieku.
/Edms Pjērs Bošuns/
Atslegas vārdi: Attiecības38715
Aivaram taisnība.Bieži tie,kas met akmeni pašiem grēku pietiek.Nevar nosodīt cilvēku par jūtām.Daudzas sievietes pat nevēlas izjaukt ģimeni.
Un ja kāds saka, kabez utīm, tad tam ir divas......
parasti akmeni pirmais met tas, kam grēku visvairāk.. ))
...ja, mēs, ņemam mūsu vidi - Demokrātisko,tad gods kā vieniem,tā otriem ir vienāds(bezšaubām,ja kāds to nav sasmērējis),un pareiz Anna Berga motivē.
Vai Vasīlij,es tā uzstraucos vai neesi saslimis.Jauki,ka Tev viss kārtībā.
Izsutitie no ASV Krievijas agenturas,un loks sasaurinats,tadel svariga katra minute,un labak visu palais garam-CIP ekspertu viedoklis.
Kurš te ir bez grēka,lai pirmais met akmeni?!
Tur Tev taisnība.Bet sabiedrības attieksme pret sievietēm ir bargāka.Tagad gan tas sāk mainīties.
Manuprāt nav tāda vīrieša vai sievietes goda. Gods ir gods. Katram par to izpratne gan var būt savādāka, bet tā jau ir katra indivīda, nevis dzimuma izjūta.
Varbūt tā ir neapzināta reakcija.Kad Tev ir viens cilvēks,un tu to mīli,viss šķiet skaidrs.Bet ieejot pasaulē atkal viena vari sajusties mazliet nepasargāta.Un tad rodas aizsargreakcija.Grūtu,ja negribi tikai seksošanos.
Sešas dienas tev būs strādāt un padarīt visus savus darbus.
Bet septītajā dienā ir sabats, Tā Kunga, tava Dieva dusēšana, tad nebūs tev nekādu darbu darīt, nedz tev, nedz tavam dēlam, nedz tavai meitai, nedz tavam kalpam, nedz tavai kalponei, nedz tavam lopam, nedz tam svešiniekam, kas ir tavos vārtos.
Jo sešās dienās ir Tas Kungs radījis debesis un zemi, jūru un visu, kas tanīs atrodams, un septītajā dienā Tas Kungs atdusējās; tāpēc Tas Kungs svētīja sabata dienu, lai tā būtu svēta. (Otrā Mozus grāmata, saukta Exodus, 20. pants, 8. - 11. nodaļa.)
Ievēro sabata dienu, ka tu to turi svētu, kā Tas Kungs, tavs Dievs, tev to ir pavēlējis!
Sešas dienas tev būs strādāt un visus darbus darīt.
Bet septītā diena ir Tā Kunga, tava Dieva, dusēšanas diena; tad tev nebūs nekādu darbu darīt - ne tev, ne tavam dēlam, ne tavai meitai, ne tavam kalpam, ne tavai kalponei, ne tavam vērsim, ne tavam ēzelim, nedz kādam no taviem lopiem, nedz arī svešiniekam, kas mīt tavos vārtos, lai tavs kalps un tava kalpone var atpūsties tāpat kā tu pats.
Un piemini, ka tu pats esi bijis kalps Ēģiptes zemē un ka Tas Kungs, tavs Dievs, tevi ir no turienes izvedis ar stipru roku un izstieptu elkoni, tāpēc Tas Kungs, tavs Dievs, tev ir pavēlējis svētīt sabata dienu. (Piektā Mozus grāmata, saukta Deuteronomium, 5. pants, 12. - 15. nodaļa.)
Nav grūti pamanīt, ka abi teksti savā starpā atšķiras ne tikai ar dažādu vārdu izmantošanu līdzīgu domu aprakstīšanai (piemēram, "piemini" - "ievēro", "svētī" - "turi svētu" utt.), ne tikai ar jaunas mērķa tēmas parādīšanos (lai tavs kalps un tava kalpone var atpūsties tāpat kā tu pats), bet galvenokārt ar dažādiem cēloņiem, ar ko pamatota paša baušļa ievērošanas nepieciešamība: Jo sešās dienās ir Tas Kungs radījis debesis un zemi, jūru un visu, kas tanī atrodams, un septītajā dienā tas Kungs atdusējās; tāpēc Tas Kungs svētīja sabata dienu, lai tā būtu svēta. (Otrā Mozus grāmata.)
Ja sieviete skatīsies uz vīrieti kā uz permanentu ienaidnieku tikai tapēc vien, ka viņi ir dažādi , viņi ir atšķirīgi- nu , sorry, tad ir galīgi auzās. tad pēc tam nav ko elst un pūst, ka nav mīlēta, pati nav mīlējusi, nav gimenes, nav attiecību, nekā nav.