bet mani nedaudz tracina tie amerikanizètie bodnieku svètki...helovìns,valentìmdiena,jau kjeras klät ligo,ziemassvètkiem-pèrciet,atlaides...päris mèneshu ieprieksh no täm reklämäm miera nav.
Nepievēršu uzmanību
Ātri toš būs mīlas priesterienes divas par vienu cenu,mīlestības svētki redz tuvojas.
Manuprāt, ka ne jau modīgumā vai vecmodīgumā ir tā sāls. Pieradumā un temperamentā gan. Un mēs , pārsvarā tomēr neesam pieradusi pie tādas- agresīvas reklāmas. Lai gan - ja tā raisa kaut kādas sajūtas, daļu uzdevuma reklāma ir izpildījusi. Svētkiem pašiem par sevi jau nav ne vainas, vienalga - no kādas valsts skaitās to izcelsme.
Bizness,cīņa par izdzīvošanu.Kautkā tā prece jāpārdod,kaut kā jāreklamē.
izlasīju Anda teikto,...nu feini,vēl ilgi pasmiešos
nav jau obligāti jāķemmē bodes,ja tracina vaina ir citur...
Man ir tāpat,par daudz jau
Ir aitas, ir cirpēji!
Te nu esmu vienisprātis un visa tā raibā veikalu kņada pamatīgi nomāc svētku sajūtu
.....kādreiz mani tracināja, bet ar laiku jau izstrādājās vienaldzības reflekss, tas tāpat kā ar reklāmām TV, aizver šim muti un paņem žurnālu
tā ir,uzstaisa tādas reklāmas,
lai piesaistītu vairak un gūtu pēc iespējas labāku peļņu
tieši pirms svētkiem
bet īpaši nepievēršu uzmanību..katru reizi rada un vairakas reizes tad točņa kaitina
mani nekaitina,bet lieki cilaat un satraukties necenshos..... pietiek ar Santa Klausu...
Cenšos nepievērst uzmanību. Bet, kas par daudz, tas par skādi.
Katrs izvēlas pats, ko pieņemt, vai ko atraidīt, es TV neskatos ceturto gadu, skatos to, kas tīk pašam, velkot no neta, nekādu uzbāzto reklāmu, un informācijas uzbāztas...
Piekrītu un atbalstu .